Festivals op Facebook.

Festivals zijn vooral onder de jongere doelgroep populaire evenementen. Vaak treden er op deze evenementen veel verschillende artiesten op, die muziek uit diverse categorieën maken. Op deze manier wordt er voor iedereen muziek gedraaid die hij of zij leuk vindt. Ook zijn er meerdaagse festivals waarbij het mogelijk is om te overnachten op een camping. Aangezien festivals vooral onder de jongeren populair zijn is het belangrijk om deze doelgroep goed te bereiken. De meeste jongeren maken gebruik van social media, vandaar dat dit een goed middel is om hiervoor gebruik van te maken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Facebook.

Wat is de toegevoegde waarde van Facebook voor festivals?

Facebook is een is een social media platform waar bijna iedereen wel bekend mee is. Jong en oud maken er gebruik van. Het is een platform at gemakkelijk is om te gebruiken. Facebook kan gebruik worden om foto’s, filmpjes of teksten te plaatsen. Hier kunnen mensen vervolgens weer gemakkelijk op reageren, deze liken of delen. Wanneer veel mensen dit doen zal het bericht zo veel mogelijk mensen bereiken. Door over het festival op Facebook over bijvoorbeeld de data en tijden, line up en kaartverkoop te plaatsen zullen veel mensen op de hoogte zijn van het festival en zal dit uiteindelijk ook leiden tot meer kaartverkoop.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de vragen van mensen die het festival zijn tegengekomen op Facebook te beantwoorden. De chatspecialisten zullen de binnen komende vragen binnen 30 seconden op pakken en de klanten zo goed mogelijk verder helpen. Chatkracht staat 7 dagen in de week 72 uur voor u klaar. Daarnaast de zullen de chatspecialisten de klanten met een zeer specifieke vraag doorverwijzen naar de specialist op dit gebied. Op deze manier hebben de klanten direct contact met de juiste persoon. Neem vrijblijvend contact op via de live chat om te kijken wat er mogelijk is.